Pakt z wężami można podpisać od rangi Chunina . Aby go podpisać musisz: -Wykonać misje Rangi A która polega na walce z Orochimaru -Jeśli zrobisz na nim wrażenie dostaniesz zwój -Musisz zapisać się na CS i jeśli je przeżyjesz dopiero wtedy Oro zjawi się znowu i po przejściu treningu będziesz w stanie podpisać zwój.
Nazwa:Nan Kaizou Ranga:C Opis:Najczęściej stosowana przy szpiegowaniu. Dzięki tej technice ciało staje się na tyle elastyczne, że robi wrażenie jakby osoba nie posiadała żadnych kości. Może wykonywać ruchy niczym wąż. Osoba stosująca tą technike może z łatwością owinąć się wokół swojego przeciwnika (lepszy efekt osiąga się z zaskoczenia) i go udusić. Chakra:40
Nazwa:Senei Jyasu Ranga:C OpisJutsu, dzięki któremu z ręki wyłaniają się węże. Mogą być przydatne do walki z wieloma przeciwnikami. Ilość węży zależy od poziomu zaawansowania każdego shinobi. Węża przydają się do obwiązania wroga lub, także, przerzucaniem go. Chakra:20
Nazwa:Kusanagi no Tsurugi - Kuu no Tachi Ranga:B Opis:Jutsu jest kombinacją techniki przywołania oraz TaiJutsu. Waż, który wychodzi z gardła ninja wysuwa miecz Kusanagi. Miecz ten jest niesłychanie mocny, możliwe także, że niezniszczalny. Dodatkowo ów mieczem można poruszać za pomocą chakry. Chakra:200
Nazwa:Senei Ta-Jashuu Ranga:B Opis:Oryginalna technika Orochimaru, związana z przywoływaniem węży i wystrzeliwaniem ich z rękawa. Podczas gdy zwykłe Sen'ei Jashuu polega na użyciu tylko kilku gadów i rzadko jest stosowana do akcji typowo ofensywnych, Sen'ei Ta-Jashuu powoduje stworzenie kilkunastu, a nawet kilkudziesięciu bestii. Technika ta ma duży zasięg i trudno zrobić przed nią jakikolwiek unik, ponadto jad węży jest silnie trujący i nawet jedno ukąszenie może się bardzo źle skończyć. Chakra:500
Nazwa:Rashumon Ranga:B Opis:Technika przywoływania stosowana przez Orochimaru i jego podwładnych. Kiedy zanosi się na jakiś potężny atak przeciwnika, użytkownik szybko przywołuję tę bramę, i chowa się za nią. Jak powiedział sam Sakon, jest to "Ostateczna obrona Orochimaru". Chakra:250
Nazwa : Souja Sousai no Jutsu Ranga: A Opis: Technika polega na utworzeniu pieczęci o olbrzymiej mocy, która wybuchając zabija zarówno wroga jak i wykonującego ją shinobi. Chakra : 800
Nazwa:Sanju Rashumon Ranga:A Opis:Niewyobrażalnie potężna technika defensywna. Podczas gdy zwykły Rashoumon nosił nazwę „Ostatecznej Obrony”, ta jest z kolei kilka razy silniejsza od swojego poprzednika. Polega na przywołaniu trzech monumentalnych bram, przez które praktycznie nie da się przebić. Chakra:750 Wymagania:Rashumon
Nazwa:Kuchoyse no jutsu - Kyodaija Ranga:A Opis:Kyodaija - wielki, trzygłowy wąż, przyzwany przez grupę ninja z Wioski Piasku i użyty do ataku na Konohę. Do jego przywołania konieczny jest specjalny symbol namalowany na ziemi. Chakra:650
Nazwa:Kuchoyse : Edo Teneshi Ranga:S Opis:Odmiana techniki przywołania, w której przywołuje się zmarłe postacie. Aby doszło to do skutku, należy poświęcić ciało ludzkie, w które potem wejdzie przywołana dusza z zaświatów. Jest to zakazana technika, którą opanować mogą tylko wybitni. Chakra:200 x 1 ciało
Nazwa:Fushi Tensei Ranga:S Opis: Jutsu zaliczane jest do jednych z zakazanych technik. Dzięki niej można bardzo łatwo oszukać śmierć. Opanowanie Fushi no Jutsu wymaga sporo cierpliwości. . Można powiedzieć, że ta technika gwarantuje życie wieczne. Osoba upatruje ofiare, która posłuży mu za "pojemnik" i może w niej żyć do kolejnej zamiany. Z poprzedniego ciała zostaje przeniesiony umysł, natomiast zwłoki nie nadają się już do użytku. Jedynym mankamentem jest to, że ciało można zmieniać tylko raz na trzy miesiące. A właściwie trzeba bo inaczej ciało zgnije . Lecz w ciągu tych trzech miesięcy można nieskończenie wiele razy "wychodzić" z ciała. Chakra:0 za wychodzenie 1000 w czasie przejścia
Nazwa:Kuchioyse no jutsu - Manda Ranga:S Opis:Technika polega na przyzwaniu króla węży - Mande . Umie on wszystkie techniki Doton a jego zęby mają tyle jadu że po lekkim muśnięcie powoduje śmierć przeciwnika. Chakra:800
Nazwa:Kuchioyse no jutsu - Hydra Ranga:S Opis:Technika polega na przyzwania siedmio głowego 30 m węża z każdej gławy może wyjść miecz Ksunagi Chakra:800
|